Thursday, March 31, 2011

Boring ~~~~~~

Boring nya cuti time Hari kerja nie.....Tengok tv pown semua cerita orang-orang tua....nak makan,aku sudah bertekad tak nak makan banyak,ermmm td aku ada terfikir nak bersenam dengan meniru tarian stacy angie anam....tp gerakkan tu lebih kepada perempuan....aku pown bukak internet....aku tekan kat youtube...Tarian Boleh mengeluarkan peluh...mcm tu lah agaknya aku tuliss...lepastu keluar satu kumpulan korea nie...kumpulan BEAST...lagu shock.....perhhh best rr dia joget...tapi mcm lah aku boleh tiruuu haha...alih-alih aku senam pakai skipping jerk...haha...boring rr...dah lah member aku nak pindah...kepada pemblogger-blogger semua...ada tak cara nak ilangkan boring time cuti nie tak??....
baca buku.....lagilahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bosan.
satu jam jerk aku baca...\



RAMA-RAMA JANTAN

tak de keje aku buatlah gambo-gambo jadah nie....smart tak???smart erk..



No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...