Friday, March 4, 2011

Personaliti Isteri yang DiCintai Seorang Suami Abad Ke-20

                                                   1.Pandai masak

 <gambar hiasan semata-mata>......

kepada isteri-isteri kat luar sana...janganlah sampai pegi ambik minyak pengasih kat bomoh janggut pe semua tu....minyak masak tangan sendiri lebih pengasih...suami suka2...bila balik kerja jerk....makanan terhidang kat meja....sayang suami kat isteri yerr...ni tak.....hari-hari nasi bungkus,nasi bungkos...lama2 bungkos lah ko...



2.SUKA BAGI SENYUMAN MANIS 


mestilah kene senyummm.....kalau masam jerk...kemanisan rumah tangga tu macam rumah gunung berapi tau tak........anda nak kerr isteri macam nie
I
I
I
V

<GAMBAR HIASAN>

lari suami tau...isteri garang sangat..hehe


3.Isteri yang Pandai Mengemas


"Tak payah susah-susah panggil bibik...isterikan rajin...pandai mengemas pulak tu"....
sekarang ni ada kerw orang cakap perkataan itu lagi...ermmm entah lah....kalau ada,bahagia lah suami itu....tapi kalau isteri macam nie nak wat macam mana...
I
I
V

sabo jelah si suami nyerr.......


4.Isteri Yang Sopan Bukan Yang "Papan"

 
gadis sopan



"gadis papan"


5.Menjaga bau badan

Perempuan zaman sekarang active sikit...so berpeluh-peluh...kalo pegi main badminton or maen futsal tu lupa bawak minyak wangi.....jadilah macam nie
v
v
v
v
"akak nie busuklah"
jatuh air muka seorang wanita...hhohoho


6.WANITA YANG BERIMAN

<gambar hiasa>

ermm..inilah wanita yang semua suami akan bahagia...tak kira didunia mahupun di akhirat..


"KEPADA PEMBACA JANGANLAH MARAH NYER...ini just for fun in lesson jerk..."





                    

        

4 comments:

  1. alangkah indah kalo dpt bini yg ade sumer ciri2 tu zaman nih...

    ReplyDelete
  2. keh3. yg penting agamanya... lelaki kena trima isteri dia seadanya.. :D tu pndpt sy la yg bkn kaum lelaki.

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...