Wednesday, February 2, 2011

keranA MaNuSIA,..hAIwAN JAdIK mANgSA..




"Tahulah kau seronok sangat!! tapi tak payahlah melompat-lompat macam BERUK kene belacan"







"apahal ko ni tembam sangat ha!!! dah macam ikan BUNTAL aku tengok"







"aku tak pernah jumpa orang bodoh macam kau nie!! KELDAI pun tak bodoh macam kau nie"







"Alahhhh....senyum-senyum KAMBING pulak kau nie.....suka cakaplah suka...pe arr!!"







"kau ni apahal!! monyok jerk dari tadi, macam AYAM berak kapur pulakk"




 "bos aku tu baik,tapi dia punya garang...mengalahkan HARIMAU"









"kalau kau selisih dengan budak macam GAJAH tu..dia tu kawan aku tau...cakap ngan dia Im sorry"







"cubalah kau jalan elok2 sikit...ni tak!! terkedek-kedek mcm ITIK pulang petang"







"korang nie asyik bergadohhh jerkk....macam ANJING dengan KUCING...pening kepala aku"







"tadi beria-ria sangat!! tapi sekarang pijak SEMUT pon tak mati"

3 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...