Thursday, February 3, 2011

BUNYI MACAM BAGI...tapi sebenarnya.....

MAKsud tajuk diatas ialah....AYAT PELI.....





"Amin, mintak air Milo yang kau buat tu sikit..."


"Minumlah...tapi cawan tu dah dua hari aku tak basuh"






"Cik Zah....boleh mintak sikit daun pandan tu"


"Boleh,boleh...anak sedara aku pun baru talifon semalam suruh bawak sikit ke rumah dia,nak buat bunga rampai pasal dia nak kawin"






"Boleh aku tengok henpon baru kau tu"


"tengoklah...tapi jangan pegang...takut terjatuh pulak"






"latifah!! abang nak mintak kebenaran kawhin lagi satu"


"kawin lah bang....tapi segala harta wasiat abang tarokkan atas nama saya dulu"






"Ayahhh..mintak RM50 saya nak order PIZZA HUT"


"wahhh...best tuu...nnti seminggu kita makan lauk ikan masin jerk eh..."






"TOK, esok kitaorang ikut atuk pergi kebun eh"


"atok ok jerk...tapi kalau demam terserempak harimau, tok tak boleh buat apa"






"pak HAji...boleh saya ambik beras nie...hutang eh,"


"boleh...janji kau bayar.Nanti kat padang masyar payah kang kau nak cari aku"






"Fana!!...nak cili padi belakang umah kau tu eh"


"ok..ambillah...tadi anak aku cakap,lembu baru berak kat situ...ambik jerk...nanti kau basuh jerklah.."











2 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...