Tuesday, January 4, 2011

GaMbar yang tidak sengaja diambil..




Maksud tajuk kita hari ini adalah yang dimana kawan2 kita telah menangkap gambar orang yang tak tahu pown dia diambil gambar...tak paham???aku pun tak tahu nak cakap apa....tak apalah,maybe dengan melihat gambar ini korang paham kowtt...





HAHAHA...gambar ini sangat menarik...gambar ini memfokuskan kepada gambar fahmi dan aina...yang laen2 pun sama jugak..kih3




aku rasa nie bukan gambar buat-buat...ini gambar ciri-ciri budak cemerlang...kih3...tekun gitu...

aiii...buat apa tu....nak wat "fire ball" ker...

cuba tengok cynthia..haha..takot tengok ayam kene sembelih....yang lain pown ceria...sampai terkeluar gigi dibuatnya..


ha!...kecik kan api tu....nanti hangus puding aku nie...hehe..ap2 lah si ain ngan aminah nie...


graaa!!!! naga nak keluarkan api!!!...apalah yang diketawakan fahmi tu...

ha!! nieaku tak tahu pon sape amik gambo aku....tapi nampak kesian muke aku tu...kih3


aiiii...menangis semasa  berucap....ish3...aku turut simpati...hi3




OK>>>lah....ini sahaja article hari ini...kalo nak comment apa2....comment lah kat bawah nie.....nak lebih mudah...commentlah kat chat facebook aku...itupun kalau aku online...erm...jgn risau..aku online tiap2 petang kalau musim sekolah nie...kalo cuti,maybe sepanjang masa...kih3...ok lah...byeee

3 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...