Monday, January 3, 2011

CeRiTa iNi BeNaR BeLaKa





1.erm....betol korang nak dengar cerita nie...kalo macam tu,
 baca no 5

2.Mmm..macam mana nak cite erk..baca lah no 8

3.korang nie nak tahu sangat...kalau macam tu baca no 9

4.sabar,jangan pening2,baik ko baca  no 15

5.erm...baca jerk lah no 17

6.sebelum aku cakap,baik ko bace no 16

7.kejap ye..baca no 2 dulu...

8.tak ada lah penting sangat...tapi kalau ko nak tahu,ko baca no 4

9.korang nie macam berdebar-debar jerk nak dengor,payah lah macam nie...baca jelah no 18

10.okay,sekarang ko baca pulak no 19


11.jangan mengalah,usaha lagi...baca no 13

12.okay-okay,sebenarnya..erk,erk....ko bacalah no 3 dulu

13.last..last....no 20

14.penat kan baca...okaylah...korang bacalah no 1...kesian korang nyer,,,

15.pening kerw?? tak apa,korang baca no 6 dulu..

16.korang tak paham kerw!!!! tak apa...ko baca no 12

17.aduhaii...nak cite nie...engko baca lah no 7..kalo nak tahu..

18.okay,ko baca no 10

19okay...korang tarikh nafas panjang2......hmmm..baca no 11...tenang tau..

20.hehe,jangan marah..ok lah...sekarang nie korang baca no 14 untuk mengetahui cerita sebenarnya..

3 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...